Het bedrijf Messingschlager is een traditioneel familie bedrijf, momenteel gelegen in Baunach, geworteld in de regio zijn door drie generaties. In het afgelopen decennia, heeft het bedrijf veel wijzigingen ondergaan, als gevolg van het politieke klimaat en door de veranderende zakelijke wereld. Hier een korte rondleiding door de geschiedenis van Messingschlager
New Products
Klik op onderstaande button "Klik hier" om nieuwigheden te gaan.
1924 Bedrijf opgericht door Anton en Gunda Messingschlager op de Pödeldorfer Street in Bamberg.
2003 Management overname door Benno Messingschlager. Voltooiing en inhuldiging van een nieuw magazijn met 1.100 m².
2007Voltooiing van de waarschijnlijk grootste magazijn voor delen van rijwielen in Europa met een meer dan 7.000 m² hoog palletmagazijn.
2011-2013 In mei 2011 is begonnen met de uitbreiding van het bestaand magazijn. Het nieuwe gebouw was in juni 2012 officieel in werking gesteld. Gemaakt met een totale oppervlakte van meer dan 10.000 vierkante meter en een totale hoogte van 18 meter, meer dan 8.000 nieuwe, computergestuurde opslagplaatsen. Op hetzelfde moment begon het bedrijf met behulp van de nieuwe ERP-software en uitgebreid/gemoderniseerd computersysteem voor alle administratiekantoren.
Uw voordelen
Wij bieden alles uit één hand! In een geglobaliseerde wereld zijn fabrikanten van fietsonderdelen en accessoires overal en veel in het Verre Oosten. Een ieder die heeft geprobeerd om goedkoop en kwalitatief hoogstaande leveranciers wereldwijd te vinden weet dat dit een uitgebreide, tijdrovend en vaak enerverende taak is. Zou het niet een enorme opluchting, om gemakkelijk de meest aantrekkelijke producten van een provider in uw omgeving met een geweldige prijs uit een catalogus bestellen? Dan bent u aan het juiste adres!
Minder geld uitgeven
Bestellingen in het Verre Oosten zijn meestal geassocieerd met grotere bestellingen als u aantrekkelijke prijzen wilt krijgen. Dit vraagt een enorme financiële inzet voor uw bedrijf, bijvoorbeeld, gedwongen krediet te nemen uit uw liquiditeit. Wij nemen deze financiële commitment van u over. Hier kunt u bestellen zonder risico, zonder financiële zorgen. - Risico vrij - Geen investeringskosten
Snelle leveringen
Snelheid is in de wereld van B2B en B2C uw troef. Vooral als u uw klanten tevreden wilt houden en uw productie door blijft gaan. Wij werken enkel met ervaren en gerenommeerde vervoerders, zoals UPS en Schenker. Dankzij onze moderne logistieke centrum zijn we in staat om doorlooptijden te verkorten voor leveringen in de toekomst.- Snellere toegang - Kortere terugbetaling perioden - Gerenommeerde logistiek wereld bedrijf
Marktflexibiliteit
Snel veranderende markten in een mondiale economie vereist snelle reactietijd met individuele oplossingen en verzoek-specifieke productontwikkeling. We zijn voortdurend in contact met onze klanten en leveranciers en staan open voor suggesties voor verbetering.- Snelle reactietijd - Huidige/Trendy producten
Individuele oplossingen
In onze catalogus vindt u meer dan 4.000 spannende producten die we standaard op voorraad houden. Wilt u uw producten aangepast, bijvoorbeeld met aangepaste eigen logo's of verpakking? Dit is geen probleem voor ons. Speciale klantenverzoeken kan door ons designteam snel en goedkoop gedaan worden. Aangepaste opdrukken zijn ook beschikbaar via ons.- Verpersoonlijkte producten - Professionele uitvoering
Service
Klantgerichte service van A tot Z - dat is ons doel! We streven naar lastvermindering van uw werk, wat normaal gesproken tijdrovend is voor uw bedrijf. Wij doen al het werk voor u, van order plaatsing tot belastingvrije levering. Tijdsbesparing en risicoreductie levert rechtstreeks lagere kosten voor u.- Alles uit één bron - Tijd besparingen - Minimaliseren van risico's